miércoles, 27 de agosto de 2008

2ª SESIÓN - LUNS 7 ABRIL 2008

[Dende o xoves non volvemos a traballar co noso proxecto: Facemos unha casa. Tod@s os alumn@s chegan moi contentos a aula, porque saben que hoxe toca traballar co proxecto da casa. Moitos dos alumn@s chegan a aula coas caixas de zapatos das que falamos na sesión anterior para facer a casa. Imos colocándoas nun dos recantos da aula para traballar en sesións posteriores con elas, cando sexan suficientes. Participan das rutinas diarias, e dirixímonos a asamblea para falar do proxecto].

David: Mestra, gustaríanos poñerlle un nome a nosa casa.
Ana: Eu propoño que a chamemos A CASA DAS CORES.
Alumn@s: Sí, sí…
Mestra: Ana, é un nome que pode aportar moitas cousas o proxecto.

Brais: Mestra, trouxen o libro do que falei o luns. La casa y el hogar ayer y hoy.
Mestra: ¿Parécevos se o levo para a miña casa e o próximo día traballamos con él?
Alumn@s: Sí.

[Xa temos claro que o que imos a facer é unha casa, pero…].

Mestra: ¿Cómo se chaman os traballos de aquelas persoas que fan as casas?
Lidia: Os albaneis fan moitos traballos nas casas.
Pedro: O meu pai é carpinteiro e fai as cousas de madeira para as casas.
Tomás: O outro día escachouse o grifo da miña casa e veu o fontanero a arranxalo.
Candela: Cando se marcha a luz nas casas o que a arranxa é o electricista.
Mario: Miña nai e máis eu fixemos de pintores para pintar a casa.

[Accedemos o rincón da biblioteca e pedímoslle os integrantes da mesa nº 1 que collan un libro que teña que ver cos traballos dos que estivemos falando].

No hay comentarios: