domingo, 31 de agosto de 2008
4ª SESIÓN - LUNS 14 ABRIL 2008
[Voltamos da fin de semana con moitas gañas de traballar no proxecto. Dirixímonos a asamblea].
Brais: Hoxe tiñamos que facer o plano da casa.
Mestra: Sí, parece que estades moi entusiasmados. Agora o que teriades que facer son as siluetas das caixas que elixades. Tede en conta que ten que haber dúas caixas iguais, unha para a planta baixa e outra para a de arriba.
Ana: Sí, é verdade, entón temos que facer dúas siluetas de cada caixa pero de distinta cor.
[Acuden o recanto onde temos almacenadas as caixas de zapatos].
Antía e Brais: Nos escollemos esta caixa e queremos que sexa de cor vermella.
Xulieta e Erik: Nos escollemos a caixa coa mesma forma que Antía e Brais e a cor será azul ceo.
Lois e Lucía: Nos queremos que a nosa habitación sexa máis estreita que as anteriores e de cor verde claro.
Mario e Candela: A nosa tamén será estreita e de cor branca.
Tomás e Lidia: A nosa será como a de Antía e Brais pero de cor amarela.
Pedro e Xulio: A nosa será máis estreita como a de Lucía e Lois pero de cor violeta.
Ana e Roberto: Nos queremos a habitación do mesmo tamaño e cor que Mario e Candela.
David e Lorena: A nosa será como as grandes pero de cor verde oscuro.
Mestra: Agora pasaremos según as parellas, a debuxar a silueta da caixa elexida no folio da mesma cor.
Xaquín e Xosé como vos arquitectos achegaranvos os folios de cores e supervisarán o voso traballo axudando se fose necesario.
[Posteriormente recortarán os folios co tamaño da silueta das caixas].
Xulio: Mestra, agora que xa rematamos teremos que unir estos folios.
Mestra: É certo, a ver, ¿cantas habitacións haberá na primeira planta?
Alumn@s: Catro.
Mestra: ¿Cantas grandes e cantas máis pequenas?
Ana: Dúas grandes e dúas pequenas.
Mestra: ¿De que cores?
Xaquín e Xosé: Na primeira planta, violeta, branco, verde oscuro e amarelo. Na segunda planta verde claro, branco, azul ceo e vermello.
Mestra: ¿Pero como as distribuimos?
[Xaquín e Xosé xogan coas pezas coa axuda do resto dos compañeiros como se estiven facendo un crebacabezas e constrúen os planos].
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario