domingo, 31 de agosto de 2008

3ª SESIÓN - XOVES 10 ABRIL 2008

Lucía: É unha casa.
Antía: Ten un timbre.
Mestra: Se prememos no timbre dinos que podemos pasar.
Lois: Mestra, ¿podo premer?
Mestra: Claro.
Xaquín: É o plano dunha casa.
Brais: Hai unha persoa que se vai movemendo pola casa.
Xulieta: Ten moitas habitacións.
[A mestra move o rato o longo do plano e van aparecendo os nomes de cada unha das habitacións: salón, cociña…].
Erik: Hai un salón cunha mesa e… ¿que é o que está debuxado o longo da mesa?
Mestra: Son sillas.
Xulio: Ten moitas habitacións, e moitos mobles, na cociña, no baño…

Mestra: Moi ben. Como nos o que queremos facer é unha casa, ¿que temos que facer primeiro?
Brais: O plano da casa que queremos facer.
Mestra: ¿Cales son as partes en que está dividida unha casa?
David: A cociña, o salón…
Ana: O cuarto de baño, a habitación grande dos pais e nais, a nosa habitación…

s alumn@s van onda o recanto da biblioteca e collen o libro CASA DE MUÑECAS en 3D. Tamén se atopa unha presentación na marxe dereita deste blog].

[Posto que o alumnado xa estivo levando distintas caixas de zapatos, xa temos as posibles habitacións acumuladas nun recanto da aula].

Mestra: ¿Como debuxariades o plano da casa?

Xulio: Cada dous compañeiros poderiamos elexir unha habitación, entón colleríamos unha caixa.

David: Como a forma da caixa ten que ser igual a da habitación do plano, podemos coller a caixa e debuxar a súa silueta (contorno – borde) nun papel.

Lucía: ¿E se eleximos unha cor e debuxamos a silueta nunha cartulina desa mesma cor para cada unha das habitacións?

Lois: Claro así xuntando todas as siluetas teremos feito o plano da nosa CASA DAS CORES.

Xosé: Como somos moitos a casa podería ter dous pisos coa mesma forma.

Mestra: Moi ben, ¿que vos parece se repartimos o traballo? Para que non teñamos problemas cada un collerá un número de esta bolsa (na bolsa haberá dous números repetidos) e quen teña o mesmo número que outro, será a súa parella. Posto que Xaquín e Xosé esta semana tócalles ser os encargados das tarefas da aula e non hai habitacións dabonda para todos, ¿gustaríavos ser os encargados de revisar o traballo que se vai facendo e botar unha man cando faga falla?

Xaquín e Xosé: Sí. Entón, ¿somos os arquitectos?
Mestra: Sí.

Sorteo das parellas para traballar por habitación:

1: Antía - Brais
2: Xulieta - Erik.
3: Lois – Lucía.
4: Candela – Mario.
5: Tomás – Lidia.
6: Pedro - Xulio.
7: Roberto - Ana.
8: Lorena - David.

Mestra: Así xa temos oito habitacións, xa que cada dous ides a facer unha. Entón, queredes que a planta baixa teña oito habitacións e a de arriba outras oito, ¿non si?

Alumn@s: Sí.

Mestra: O próximo día comezaremos coa elaboración do plano.

No hay comentarios: